bra dag trots huvudvärk...

Bra Tisdag! Jag vaknade runt 7-tiden, utvilad och pigg, men lyxade till det med en halvtimmes "uppvaknande" i varma sängen. Morgonsnus, sträckte ut mig ordentligt, blundade lite till, kollade telefonen och sedan var jag redo att börja dagen med frukost framför Nyhetsmorgon.

Strax innan 9 promenerade jag till dagens arbetsplats: en av förskolorna här i Forsa. Där trivs jag bäst av de ställen jag varit på... Även om jag aldrig kommer att utbilda mig till förskollärare.

Efter lunch slutade jag, kortdag, men ändå hann jag med en skön micropaus i p-rummet med en kopp kaffe! Tyst och skönt, hehe. Efter jobbet gick jag till Frida och älsklingshunden Minnah och drack kaffe! På vägen hem fyndade jag två fina tékoppar på RK, från märket Rice, för endast 5 kronor styck. Finfina!

På eftermiddagen åkte jag till Norrvägen och körde på crossen, duschade och åt fruktsallad framför ett avsnitt av Bygglov. Skön egentid... Sedan åkte jag hem och påbörjade middagen. Hann till och med vila i soffan innan herrn kom hem!

Efter maten tog Mattias hand om disken, sedan tog vi en promenad tillsammans. Mellanlandade hos mina föräldrar, drack kaffe, och sedan promenerade vi hem igen. Skönt med frisk luft på kvällen! Men inte ens det botade min huvudvärk som har hängt i sedan imorse... Trots kaffe, alvedon, träning, dusch, mat, vätska, massage och frisk luft. Det är väl helt enkelt meningen att jag ska ha huvudvärk idag kanske?! Ligger i sängen nu och ska strax knoppa in. Älskar att sova!!! Det är nog det enda som hjälper mitt onda huvud också ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0