en väldigt lugn lördagkväll...

Lördag och någorlunda bra väder! Direkt efter frukosten blev det en golfrunda med Niklas och Mattias. Efteråt köpte vi god lunch där!

Resten av dagen har jag spenderat i stan. Tittat på min bal-fina kusin och på en annan kusins fotbollscup. Åh vad jag saknar att spela fotboll när jag är på cuper sådär... Det var ju så himla roligt! Kan man inte spola tillbaka tiden till då jag var typ 15 år och valde att sluta?

På sena eftermiddagen när jag kom hem igen var jag trött. Slumrade till i fem minuter, sedan orkade jag ta en dusch och tvätta håret. Slängde in en maskin tvätt också.

Nu är det lugn lördagsmys på G här. Vi ska mysa ner oss i soffan med filtar, tända ljus och titta på en ny Wallanderfilm. Skönt och behövligt med en mysig hemmakväll :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0