en trevlig studentfredag...

Fredag och studenternas dag här i Hudik. I år var det min fina kusin Fridas tur att gå i studenttåget och vara lycklig!

Har varit inne i stan och tittat, kramats hängt rosor och känt mig gammal... Himla tur att regnet höll sig borta under dagen! Minns att det hängde regn i luften under min studenthelg också, men även vi klarade oss. Nog för att man inte kan styra över vädret, men allt blir så mycket trevligare med solsken!


På eftermiddagen var vi bjudna till Frida där ett 30-tal andra också var för att fira henne hela kvällen lång. God mat, dryck, fika, allsång, skratt och mys. Trevligt!

Men är man gravid så kan tröttheten slå till när man minst anar det... Så vid 23-tiden bröt vi upp och vandrade hemåt. Det är en dag imorgon också!

Snart slocknar jag för natten. Imorgon väntar en oplanerad lördag. Kanske en golfrunda? Hoppas på fint väder för alla studenters skull. Får se om vi åker in och kikar på balen en sväng kanske? Det blir nog bra vad det än blir, bara jag får sova några timmar först :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0