en riktigt mysig lördag...

Denna lördagen började med sovmorgon, sedan dukade vi fram äggfrukost och gjorde oss redo för dagen. Man blir ju så himla pigg och fräsch av att duscha/tvätta håret på morgonen!

Mitt på dagen åkte vi in till stan. Dags att fylla på herrn's sommargarderob. Två fina t-shirts och en skjorta blev det. Även min garderob fylldes på med en skön långklänning i bomull. Älskar långklänningar! Har två stycken redan, men dom är "lite finare" så det passade perfekt med en vardagsklänning för 149 kronor! Elias fick lite sommarpresenter han också som väntar på honom här hemma.

Älsklingen bjöd sedan på lunch. Vad härligt det är med uteserveringar! Satt på Nojs och bara mådde gott.

Vi träffade även mormor för en glass på Möljen innan vi åkte hemåt.

Nu tror jag faktiskt att jag ska göra som sambon - lägga mig och vila lite... Jag är inte kvitt gravid-tröttheten ännu, dessutom ska jag ju ut och äta med f.d kollegorna ikväll. Vill gärna hålla ut längre än till 21-tiden, haha!

Hoppas kvällen blir lika härlig som dagen har varit. Så härligt med sommar och ledighet :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0