så var veckan igång då...

Idag har vi varit i Bobygda hela dagen. Eller ja, vi gjorde en utflykt till Bricka på loppisen också ju. Mattias har hållit på med veden så jag fick med mig både svärmor och Carina. Trevligt!

Man blir lika överväldigad varje gång... Vart ska man börja titta?! Lyckades hitta en del grejer iallafall, som ni såg på bilden i förra inlägget. Elias farmor shoppade bra nog med grejer till honom, vad glad han ska bli när han kommer dit nästa gång och ser allt.

Sedan lagade jag middag till allihopa. Mattias faster var där, även hans bror kom hem dit så vi var ett gäng som skulle mättas. Efter maten blev det chill i skuggan ett tag innan vi rullade hem till Forsa igen.

Kvällen har varit lugn. Målade stolen som jag fyndade idag för 10 kronor. Den har torkat nu, men jag bör nog måla den igen. Tittar man på nära håll ser den riktigt slarvig ut, men det får vara så ett tag. Den är iallafall vit nu. Vattnade även alla törstiga blommor där ute.

Nu ska jag ta en dusch, dona lite och sedan krypa ner i sängen med boken. Imorgon väntar en spännande dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0