lyckas m. det omöjliga...

Idag lyckades jag med det omöjliga... Att dra med mig två killar på en loppisrunda!

Jag följde med Mattias och Peter till stan, och lyckades få dem att stanna till på fyra olika secondhand's. WOW!!! Dock fyndade vi inte så värst mycket. Varsin överdel + byxor till barnen bara. Så innan vi gick in på den sista loppisen var jag väl sådäääär nöjd. Men sen hittade jag två saker som gjorde mig på bra humör!

En svart hylla och en taklampa till köket. Så himla fina! Passar perfekt med stolarna jag köpte härom dagen. Fick betala 280 kronor för hyllan och lampan tillsammans. Hela köket känns nu nytt och fint. Ja man skulle kunna säga att jag "köpt en ny matplats" med stolar, hylla och taklampa för 520 kronor tillsammans de senaste dagarna. Inte illa! Dock får jag ingen bra bild med iphonen nu när det är så ljust genom köksfönstret...

Det blev även en snabb runda på stan. Hade 50 kronor jag måsta utnyttja senast imorgon på Kappahl. Det blev en fin sparkdräkt från Newbie till vår lilla bebbe. Hittade även en söt dräkt på H&M med tillhörande mössa.

Sedan åt vi fusklunch på Mcdonalds innan vi åkte hemåt. Har packat upp och donat lite, men nu ligger jag utslagen på soffan. Den kvava luften tar kol på mig...

Får ligga och ta igen mig ett tag, sen får vi se vad eftermiddagen och kvällen har att bjuda på.

Visar en bild på fynden så länge :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0