en himla lyckad dag...

Imorse smög jag upp före grabbarna. Drack en kopp kaffe i min ensamhet, kokade ägg till frukosten, slängde in en maskin tvätt och donade med lite allt möjligt. En mysig morgonstund med mig själv och en morgonpigg bebis i magen. Jag känner rörelser väldigt ofta nu, och det är helt underbart.

En timme senare kom Mattias upp till ett dukat frukostbord. Vi väntade ett litet tag, sen åt vi när lilleman också behagade att komma upp.
Morgontröttis!

Sedan plöjde jag undan morgonbestyren medan killarna lekte ute. Hänga tvätt, diska, bädda, plocka ihop - sen kunde vi packa in oss i bilen och åka till Bobygda och hälsa på en sväng. Där blev det lek och fika innan vi åkte hemåt igen.

Eftermiddagen och kvällen spenderades på Norrvägen. Kalas för mamma, Mattias och Janne! Vi var ett helt gäng som grillade hamburgare, åt tårta och drack kaffe. Riktigt mysigt. Fina presenter delades ut!

Av mig och Elias fick Mattias en surfplatta! Hoppas vi får låna den av honom någon gång, hihi. Sedan fick han mycket annat fint också! Ett spel, lukta gott, 2 fina t-shirts, adidasbyxor, många lotter, en stock snus, keps och annat fint! Nöjd kille. Mattias föräldrar kunde inte komma idag, så dom firar vi med imorgon.

Fin och trevlig kväll med mina nära och kära! Nöjda och trötta åkte vi sedan hemåt. Pojkarna kollade på Bamse på nya surfplattan, till slut somnade Elias. Så nu sitter Mattias och pillar med plattan själv. Det blir nog svårt att få någon kontakt med honom ikväll... Haha! Tur att jag har många sidor i braboken kvar, och en livlig bebis i magen!

Vi får se hur länge ögonen orkar hålla sig uppe, det är en dag imorgon också! Närmare bestämt Mattias födelsedag, som vi ska fira i Bobygda. Hoppas på en finfin tisdag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0