träning + podcast = !!!!!!

Att träna till en bra podcast är nog bland det bästa jag har upptäckt. Wow! Tiden bara rusar iväg, man kommer in i en helt annan värld. Förr föredrog jag att lyssna när jag skulle sova, men nu är podcast bäst vid träning tycker jag. Underbart!

Och med bra podcast menar jag såklart Hannah och Amanda's pod. Älskar verkligen den och dom!

Idag tänkte jag ta det lugnt med träningen, har haft ont i revbenen hela dagen (tror jag tränade lite fel igår) men så fort jag hörde Hannah's och Amanda's röst i öronen så glömde jag totalt bort det onda... Vips så hade jag avverkat en mil. Bra träningskväll helt enkelt!

Det är en sådan underbar känsla efter man har tränat hos mamma och pappa. När man är nyduschad och går helnöjd ut till bilen efteråt. Dom får nog börja ta tränings-och-duschavgift av mig snart, hehe. Rena rama lyxen att komma hem nytränad, duschad, fräsch och fylld med energi - helt gratis!

Nu har jag precis ätit lite kvällsfika. Kalkon och kesoröra, samt en skål med vitkål. Såå god att knapra på som den är, och nyttig!

Men nu är det dags att sätta igång med brödbaket. Tur att det endast tar 15 minuter!

Sen är det dags att hoppa ikväll. En bra måndag lider mot sitt slut :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0