skönt med söndagspromenix...

Oj oj oj - vilken sovmorgon jag unnade mig idag... Hade det inte varit Söndag så hade jag haft lite ångest, men äsch, på veckans sista dag får man sova länge!

Vi klev upp, gjorde frukost, käkade framför Vinterstudion och sedan kollade vi på tjejernas Final climb i Tour de ski.

Sedan kom Carro hit och drog med mig på en skön promenad med bungy-stavarna. Himla halt, men också härligt att få komma ut. Hade inte hon hört av sig så hade jag nog legat i soffan hela dagen...

Nu har jag precis kommit in och har fått energi till att ta reda på ren tvätt och köra en ny maskin. Ligger efter i tvätten nå fruktansvärt. Tycker att tvättkorgen svämmar över mest hela tiden!

Ska göra lite fika och koka kaffe nu, dags att parkera sig i soffan och kolla på alla skidtävlingar som är kvar av dagen! Alpin-herrarnas 2:a åk, Tour de ski-finalen för herrarna och även herrarnas skidskytte! Lovely :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0