skönt att komma hem...

Som vanligt är det härligt att vara i Bobygda med Elias farmor och farfar, men det är skönt att komma hem också! Packa upp, slänga in en tvätt, koka nappar och bara landa...

Elias åkte till sin mamma strax efter att vi kommit hem. Själv tog jag en 30 minuter lång och härlig promenad med Carro. Riktigt skönt.

När jag kom in igen blev det en varm lyxdusch. Hårtvätt, inpackning, bodyscrub och allt som hör till. Lovely!

Sedan hängde jag en tvätt, tog reda på och vek rena kläder, städade Elias rum och bytte sängkläder åt honom. Ett litet ryck sådär innan soffkvällen började.

Dock känner jag mig lite rastlös nu när jag väl myst ner mig i soffan... Har ätit lite lättfil med minikeso och kanel i (min nya favvo) medan Mattias trycker i sig ostkrokar. Åh! Jag blir så jäkla sugen... Men jag ska hålla mig. Jag ska. Det kanske är därför jag vill upp och göra något. Så jag slipper sitta här bredvid och frestas.

Vi får se vad jag hittar på. Antingen hittar jag något att dona med, eller så kryper jag ner i sängen och läser en bok :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0