redo för en ny vecka nu...

Eftermiddagen har varit lugn och skön! Efter att vi sagt hejdå till Elias och hans mamma, så tog jag och Mattias en härlig promenad. Fast till slut så vann kylan över oss. Jäklar vad kall man blev... Då försökte vi gå snabbaste vägen till mina föräldrar. Tur vi hann gå en liten runda innan, hehe. Där stannade vi och värmde oss, tittade på teve och drack kaffe. Sedan kunde vi traska vidare hemåt igen!

När vi kom hem blev det middag. Kalkon, pärer och sås för Mattias. Kalkon och minikeso för min del. Gott gott!

Efter att jag hade diskat undan la mig på soffan och läste. Har börjat på en bok jag fick i julklapp! En bok om infiltratören Peter Rätz. Jag som verkligen älskar alla Johan Falk-filmer har höga förväntningar på denna bok! (Filmen är nämligen baserad på denna bok, infiltratören Frank Wagner från Falk-filmerna "finns alltså på riktigt" och heter Peter Rätz). Hittills verkar den grymt bra!

Snart ska jag dock göra mig klar för att åka på maxi och handla med Carro och Hannes. Kvällshandling, mys! Sedan ska vi åka upp till mammas jobb för att fixa med lite papper som ska skickas in till utbildningen jag/vi ska söka.

Sen blir det hem, duscha, läsa och sova! Det är en dag imorgon också. Dessutom en ny vecka. Längtar och känner mig redo :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0