motion, kost, hälsa...

Jag har döpt om min kategori "motionera mera" som numera heter "motion, kost, hälsa" vilket jag tycker passar bättre. Jag håller ju på att förändra min livsstil en aning. Äter annorlunda, motionerar mer och tänker till ordentligt.

Jag tror att jag kommer bli mer taggad om jag bloggar om det samtidigt. Föra lite dagbok kring kosten och motionen liksom. Känns som att det kommer att stötta mig! Och vill man inte läsa så slipper man...

Det har nu gått en vecka av mitt "nya liv" och jag trivs utmärkt med det. Jag mår toppen i magen! Jag har gått ner 2 kilo! Och förändring syns redan lite på kroppen! Inga enorma förändringar, men något steg i rätt riktning.

Jag har nu även fått hem boken jag beställde. Så nu ska jag bli mer påläst om kosten!

Jag tänkte att jag ALDRIG skulle lägga upp bilder på hur jag ser ut. Blotta mig själv. Jag har alltid avskytt min kropp, mina extra kilon, känt mig värdelös och ful, har aldrig velat visa upp mig... Så det är ett stort steg för mig att visa bilder som visar hur jag verkligen ser ut... Men återigen, jag tror att det kommer pusha mig mer, och vill man inte se så behöver man inte titta mer.

Mellan bilderna jag lägger upp nu (skakar nästan av obehag...) skiljer det bara en vecka. Och liiiite skillnad är det iallafall. Jag känner det åtminstone. Och det är det viktigaste!

Nu kör vi... Mot nya mål.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0