måste hitta 'detdär' igen...

Tisdag... Jag hade velat dra täcket över huvudet och sova bort den här dagen. Och jag kan göra det om jag vill, jag är ledig och ensam hemma. Men jag vet bättre än så. Och jag kan mig själv bättre än så.

Man måste ta sig upp, man måste orka, man måste hitta motivationen, självdisciplinen, ansvaret och gnistan.

Det som är jobbigt är att när en del av livet går bra, så släpar en annan del efter...

Hursomhelst. Två veckor utan socker, sex dygn utan nässpray och ett helt dygn utan snus. Jag gör det bra som ens lever... Haha. Men skämt å sido - jag mår superbra med mig själv, kosten, träningen och utan vissa saker!

Men som sagt. Nu gäller det att komma på rätt väg, med allt.

Nu ska jag kliva upp, efter en timmes takstirrande, och kicka igång dagen. Frukost, vika tvätt, städa badrummet, bjuda mormor på kaffe och sedan ska vi ta en långpromenad :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0