laddar inför dammsugning...

Torsdag! Imorse var jag rejält trött när vår klocka ringde 06:00, jag försöööökte sova vidare med det gick inte Elias med på. Han stod nedanför sängen och ropade på mig tills jag klev upp, haha. Varför ska jag få sova vidare när Elias och Mattias kliver upp?! Nej, rätt ska vara rätt tycker han ;-)

Morgonen har rullat på i ett lugnt tempo... Tv, frukost, vakna till liv. Sedan kom Carro hit och sällskapade mig!

Mitt på dagen åkte vi till stan, jag hade ett möte på AF och Carro skulle uträtta lite på stan. Allt gick bra, men tog ganska lång tid.

Nu är jag hemma och har precis ätit lunch. Laddar upp inför ett varv med dammsugaren, men det känns lite tungt... Bara jag kommer igång så!

Sen ska jag göra middag, kyckling blir det idag, och därefter kommer Carro hit för att fira Elias som fyller 2 år imorgon! Hon har köpt så himla fina presenter, min gulliga vän!

Resten av kvällen blir lugn. Skulle vilja se hockey på Norrvägen, men vi får se hur det blir. En promenad ska också hinnas med. Det löser sig!

PS! Jag är så himla glad idag, magen mår prima och jag har gått ner 1 kg på bara två dagar. Dubbel lycka :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0