kul med decoupage-lim...

Kvällen blev inte så lugn ändå... Fick energi från ingenstans och bara ville pyssla!

Hittade en trälåda som legat och skräpat ett tag. Funderade lite... Vit färg och tidningsremsor fastlimmade med decoupage fick det bli, precis som lampan jag gjorde.

En rätt ful låda blev en alldeles egen och personlig låda som passar in såå mycket bättre här hemma nu! Kul! Frågan är bara vart den ska stå?

Har verkligen upptäckt det roliga med decoupage-lim! Det funkar nästan på allt, är enkelt, blir snyggt och verkligen eget. Tack till bästa farmor som jag fått det ifrån! Det kommer definitivt blir mer pyssel framöver, både stort och smått.

Nu har mitt hår självtorkat efter duschen så det är dags att krypa ner i sängen. Klockan ringer tidigt imorgon. Jag ska nämligen besiktiga våran Peugeot. Sen blir det nog en sväng på stan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0