inte ens lite träningsvärk...

Imorse ställde jag ingen klocka. Hade det varit för 3 veckor sedan (innan jag började bry mig om motion och kost) så hade jag med all säkerhet vaknat mellan 11 och 12 nångång, helt matt och trött i kroppen... Men nu, när jag känner mig så energisk och glad tack vara all motion, så vaknar jag alltid mellan 8 och 9 då jag inte ställer någon klocka! Känns himla bra!

Imorse låg jag och drog mig ett tag, klev upp vid 08:45 och kände efter om gårdagens träning gav någon träningsvärk. Men nej?! Jag stretchade rätt bra igår, så det kanske var därför!

Klev upp, åt frukost och tittade på Nyhetsmorgon. Sedan hoppade jag i springkläderna!

Det var otroligt halt att jogga... Men det gick bra! Sprang 3,5 kilometer igen, på en mycket bättre tid än igår! Jag promenerar alltid i början, och där det är extremt halt, men tydligen så hade jag mer spring i benen idag! Kul, snacka om att man blir motiverad.

Nu ska jag ta en skön dusch, göra ordning lite lunch och sedan ta tag i dagen på allvar.

Tror jag ska köra ett varv med dammsugaren och dammtrasan! Kanske går en sväng på RK och kikar också, längesedan jag var där och fyndade...

Vi får se helt enkelt hur denna lediga, soliga Torsdag artar sig :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0