ibland blir det inte så...

Nej, ibland blir det inte som man tänkt sig! Vaknade runt 8-tiden imorse och tänkte ta mig ut på en joggingrunda. Drar upp rullgardinen och... Snö?!

Så det blev ingen springtur. Satte mig med frukost i soffan och fyllde i Elias första-året-bok istället. Ångrar att jag skrev den med blyertspenna! Ganska jobbigt att fylla i det man redan skrivit, men samtidigt kul att läsa igenom allt.

Svisch sa det, så var klockan mitt på dagen. Åt lunch, och sedan åkte jag upp till mamma.

Tänkte träna här, men så fick vi en snilleblixt istället. Vi åkte till min lilla 3 månaders tremänning Petter och hälsade på. Så mysigt att gosa bebis! Drack kaffe och pratade om allt möjligt innan vi åkte hem igen. Trevligt!

Nu är jag hos mamma igen, men ska snart åka hem och börja med maten. Ikväll ska jag gymma på pappas jobb! Ska försöka få med mig sambon också. Hur det nu ska gå till, hehehe.

Så idag har det varit en dag då det blivit lite annat än vad som varit tänkt... Men det går ju det också!

Hoppas iallafall att gymbesöket blir som planerat ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0