härlig, fin, skön söndag...

Kvällen igår var riktigt rolig! Sällskapsspel och massor av skratt, så man nästan fick ont i magen. Vad var det som var så jäkla kul?!?!? Haha ;-)

Imorse vaknade jag i en tom säng, herrn hade åkt ut tidigt på isen. Men jag var glad ändå, för solen lyste från en blå himmel och det var inte allt för höga minusgrader på termometern. Lovely!

Klev upp, åt frukost och klädde mig för en promenad. Tog en snabb, kort runda med stavarna. Så skönt att starta dagen med motion, solsken och frisk luft...

Nu ska jag äta en macka, det är faktiskt superlätt att "baka tillåtet bröd" om man blir sugen på det. Havrekli, lätt-kesella, ägg, bakpulver och lite salt. Helt OK gott... Sen ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret. Därefter ska jag ta plats i soffan framför skidor, vinterstudion och allt vad söndags-tv innebär!

Ska försöka klämma in lite nytta också. Borde tex bädda rent i sängarna... Det får bli som det blir idag helt enkelt. Elias kommer också idag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0