har fått lite gjort iallafall...

Oj vad dagen har gått fort! Men litegrann har jag fått gjort iallafall...

Efter springturen och duschen käkade jag lite lunch och diskade undan i köket. Hatar när det är rörigt i köket med disk och annat plock.

Sedan gick jag på röda korset och kikade lite. Det var väldigt lite saker där idag. Men jag lyckades fynda en grönväxt av allting?! Det brukar dom inte ha där, men jag köpte den och kunde äntligen byta ut plastblomman i köksfönstret.

När jag kom hem igen tog jag reda på ren tvätt, sedan tog jag ett varv med dammsugaren. Behövligt ja! Jag har även försökt fått bort lukten av kattpiss från hallen... Katterna har en vana att kissa utanför våran dörr (grrrr) och ibland gör dom det på mattan utanför dörren, vilket resulterar i att det dras in på mattan innanför. Jag tror jag lyckades, med massor av ättika, citronextrakt och rengöringsmedel med citron. Hävde även utanför dörren så att katterna förhoppningsvis byter toalett...

På eftermiddagen bjöd jag in mig själv på kaffe hos brorsan och Frida, hehe. Så där vart jag ett tag, myspys!

När jag kom hem igen började jag med maten, en kycklingfilé med lätt-fetoströrs till mig, och en baconsås med spagetti till M.

Han är och spelar innebandy nu, så det blir en liten sen middag. Sen är det hockey på norrvägen som gäller!

Medan jag väntar på att han kommer hem så ligger jag i soffan med dagens bästa vän - spikkudden! Ljuvlig när man har ont i nacken/huvudet. Fick även rolig post i form av nya Hus & Hemtidningen idag, så nu myser jag rejält :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0