grattis till finaste 2-åringen...

Tänk att det två år sedan som lilla, lilla Elias kom till världen. Åren har verkligen gått fort... Nu är han en stor och fin kille, som är helt otrolig! Han är så smart, så rolig, så snäll, så omtänksam, han vet precis vad han vill och oooja - han kan minsann säga till ordentligt när något inte passar herr'n ;-)

Grattis älskade underbara unge!

Idag gjorde vi morgon 05:45, det blev lite mys i soffan och sedan var det dags att åka till dagis. Han hade blivit firad där igår, dom hade haft kalas och han fick ett paket som innehöll såpbubblor!

Idag ska jag hämta honom lite tidigare, så vi hinner äta innan kalaset. Det blir fullt hus här ikväll. Elias, jag, Mattias, min mamma, min pappa, Elias farmor (hans farfar är sjuk), FridaF, brorsan, Anette, Janne, FridaH, Tom, min mormor, min farmor & farfar och kanske att några fler dyker upp! Trångt och mysigt blir det...

Men innan dess så är det en hel del saker att dona med. Ska bara samla liiiite mer energi här i soffan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0