en timmes innebandy...

Men nu ni, är jag slut som artist. En timmes träning i form av innebandy är jäkligt jobbigt. Men bäst av allt: det är så sjukt roligt.

Tiden springer iväg och man vill bara spela mer!

Bra träning är det också, man håller igång hela tiden, armarna rör sig hela tiden, böjda ben, upp, tokspringa, jogga, jaga, hoppa och ibland (som i mitt fall idag) RAMLA....

Satan vilken vurpa jag jag gjorde. Jag halkade på Mattias klubba, flög upp i luften och dunsade rätt ner på svanskotan. AJ, vad ont det gjorde. Men jag fortsatte spela så nu känns det inget. Det är värre med nacken/huvudet. Tror jag landade konstigt och spände mig. För värken börjar smyga sig på...

Nu blir det en efterlängtad dusch och hopp i säng. Jag börjar känna av att jag varit vaken sedan 03:50...

Imorgon väntar en ledig dag. Har bara en besiktning kl. 11:20 inplanerad, sen funderar jag på att åka hem och kasta ut julen. Vill ha ljust och krispigt (som alla bloggerskor säger) med massa fräscha tulpaner nu ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0