en slapp och skön dag...

Idag har det inte blivit många knop gjorda... Jag vaknade av mig själv kl.07:45 och låg kvar i sängen ett tag och läste. Skön start. Älskar att jag blivit mycket piggare på mornarna nu! Kan det vara tack vare motion och den nya kosten tro?!

När jag åt frukost kom Carro hit, vi skulle båda till Ica och handla. Så vi gjorde sällskap.

Efter handlingen körde vi ett "danspass" hemma hos Carro, framför Just Dance 4. Satan i gatan vad jobbigt det var! Rena rama träningspasset ju... Men roligt var det. Drygt 30 minuter senare var jag lika trött som efter ett pass på crosstrainer'n, haha gött.

Resten av dagen har varit lugn. Lunch, läsning, följde med mamma på maxi en sväng, slöade framför en bra serie och förberedde maten.

När Mattias kom hem åt vi middag, sedan hoppade han ner i badet. Då vill han att jag ska tända ljus (gärna doftljus)i badrummet åt honom, släcka lampan, sätta på en bra spotify-lista och sedan låta honom vara ifred. Lilltjejen min! Gulligt att han ville lyssna på Jedward ;-)

Nu har jag precis diskat undan i köket. Sjönk ner i soffan och känner hur trött i ögonen jag är... Tror att en kopp kaffe skulle göra susen!

Men jag står nog ut ett tag till. Vi ska nämligen till mina föräldrar och kolla på hockey snart. Där blire kaffe! Mysfredag! Tror även att jag ska klämma in ett kortpass på crosstrainer'n i någon paus.

I brist på bilder lägger jag upp en bild från igårkväll då vi spelade Buzz hos brorsan och Frida. Trängdes i sängen mellan båda Mattiasarna och Peter. Tycker om att vara där! Jag blir på myshumör... Kokar kaffe, kryper upp i något hörn med kaffekoppen, slappnar av och skrattar nästan alltid. Tur dom bor nära oss :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0