en och halv timmes gym...

Onsdagen är snart över, och det blev ju en bra dag det här också. Trots att det inte blev som jag tänkte hela förmiddagen.

Mattias och jag kom hem nästan samtidigt på eftermiddagen. Middagsdags! Jag gjorde en köttfärsslimpa "på mitt sätt" med lättkeso och lätt-fetaost inuti. Helt okej med en god sallad till. Den gick till och med hem hos herrn!

Sedan diskade jag undan och vilade lite innan jag hoppade i träningskläderna.

Det blev 1,5 timme på gymmet med Mattias, Frida och Jennie. Grymt härligt! Jag körde på crosstrainer'n (2 x 10 minuter), rodd (2 x 10 minuter) och löpning på bandet med ökad speed i 10 minuter. Sen blev det lite styrka däremellan. Nöjd och slutkörd. Hoppas att det känns imorgon!

Nu har jag precis duschat och fått i mig protein till kvällsfika. Har även slängt in en maskin tvätt som får snurra medan jag tittar på Mia på Grötö :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0