en lugn, skön förmiddag...

Förmiddagen har lunkat på i ett skönt tempo. Jag har visserligen inte gjort så mycket nytta här hemma som jag tänkte... Men så kan det bli ibland.

När Ica öppnade åkte jag och handlade hem allt jag behöver för mitt "kost-test" denna vecka. Sedan kom Carro hit. Vi gick en sväng på Röda Korset och kikade lite.

Sedan var det dags för lunch. Gott gott! Sen var ju tanken att jag skulle göra ett ryck här hemma... Men solen strålade och jag bara måååsta ut en sväng.

Men jag tog ändå två flugor i en smäll: slängde in en maskin tvätt innan jag tog med mig stavarna ut på en skön runda. Det gäller att suga åt sig allt dagsljus (och speciellt solsken) såhär års. Vilken energikick! Det blev tillslut en härlig promenad på 40 minuter.

Nu har jag hängt tvätten och ätit mellanmål enligt mina nya vanor. Haha, det ska bli spännande att se hur länfe jag håller i det här!?

Snart är det dags att börja med lax-middagen. Den blir lite annorlunda för mig, men inte mycket! Hoppas det blir gott.

Hur kvällen ser ut vet jag inte. Mys med grabbarna! Hoppas Elias haft en bra dag på dagis efter ett långt jullov :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0