en lång dag på jobbet...

Imorse var det en pina att kliva upp ur varma sängen... När klockan är 04:00 är det som varmast och skönast att sova, men nej då var det bara att dra sig upp. Fysjutton vad jag frös. Jag frös hela vägen in till jobbet och hela förmiddagen.

Det var rätt körigt på morgonen, det brukar vara det på onsdagar, sedan lugnade det ner sig. Det blev så lugnt så det blev långtråkigt...

Efter jobbet skulle jag ju ha träffat Linnsan, men vi tar det en annan dag. Livet är ömtåligt... Tänker på dig gumman!

Istället åkte jag till Maxi och handlade lite saker som jag missade igår. Det tog en evighet att köra dit. Först sopa av bilen som var en enda snöhög. Och sedan köra på oplogade vägar. Bilen åkte bara fram och tillbaka, sladdade och nästan fastnade. Som tur var tog jag mig enda hem, och kom hem till en skottad parkering. Skönt!

Nu har jag precis ätit lunch, plockat ihop lite och slängt in en tvätt. Ska snart börja med middagen som blir egna köttbullar på älgfärs. Mmm!

Ikväll tror jag att jag skippar promenaden... Vädret lockar inte! Tror jag ska åka upp till mamma och pappa för att köra ett pass på crosstrainer'n istället. Sedan får vi se hur kvällen blir. Känner mig grymt trött, så det blir nog bara lugnt och mysigt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0