en härlig stund i soffan...

Dagen har flutit på bra! Det var härligt att starta dagen tidigt med en skön dusch... När klockan var 9 hade jag gjort mig helt redo, bäddat sängarna, ätit frukost och hängt en tvätt. Då hoppade jag in i bilen och bjöd in mig själv på en kopp kaffe hos mormor!

Dagens möte med min nya "coach" gick bara såå bra. Vi klickade otroligt fort, och jag längtar redan till nästa träff! Massa tips och idéer inför framtiden, även lite privat prat som är skönt att ta upp.

När jag kommit hem från stan åt jag lunch, sedan kaffe-mys hos mamma!

Nu sitter jag i soffan här på Norrvägen. Har precis tagit dagens andra dusch, efter ett träningspass. Älskar att komma hit och träna, sedan duscha och göra sig klar innan man åker hem igen. Lyx!!!

Snart kommer Elias och Mattias för att hämta upp mig här. Middagen är redan klar där hemma, så det är bara att åka hem för oss och äta. Skönt!

Efter middagen och diskningen blir det promenad med Carro. Sen bara kvällsmys! Imorgon är jag och Elias lediga tillsammans :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0