en dag som gått fort...

Imorse vaknade vi hela familjen runt 8-tiden, skönt. Då blev det mysfrukost, tv, disk och annat som hör morgonen till.

Klockan 10 pussade jag pojkarna hejdå och åkte till stan. Dags för ett kort arbetspass!

En helt OK arbetsdag. Rätt mycket folk och lagomt mycket matbeställningar. Däremot var städningen inte så rolig... Tror vi hade ett ton grus på golvet, vet inte hur många gånger jag bytte skurvatten?! Till slut blev vi klara iallafall, tur vi håller humöret uppe med vår fantastiska humor!

Med ätandet går det riktigt dåligt på jobbet... Jag får inte i mig nånting. Ett ägg var det enda jag åt mellan 10-16, så det måste jag jobba på. Det är tur att vi har mer än bara kakor och bakelser där ;-)

När jag kom hem åkte hela familjen till Bobygda. Middag hos Elias farmor och farfar! Gott kött.

Vi ska sova här inatt. Så nu har jag precis diskat undan, bytt sängkläder och donat lite. Jösses vad jag känner mig hemma här! Mattias föräldrar är ju mycket äldre än mina, i samma ålder som min mormor ungefär, så vore det inte för att det är mina svärföräldrar så skulle det kännas som en extra mormor och morfar - haha. Älskar att vi kan säga precis vad vi vill till varandra, att jag kan rota i vartenda skåp här och att vi hjälps åt med allting. Underbart!

Nu ska jag göra mig lite kvällsfika, sen ska jag ta plats i soffan bredvid dom andra! Jag är riktigt trött så jag längtar redan till sängen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0