en dag som försvunnit...

Den här dagen har verkligen gått fort... Jag var overkligt trött och seg imorse runt 6-tiden då vi klev upp allihopa. Sen blev jag ännu tröttare eftersom jag kröp ner under täcket och somnade om. Ingen bra start på dagen!

Sedan dess har tiden bara rusat fram. Åkte till stan med Frida och lillebror. Handlade lite nödvändigheter, handlade på maxi och köpte dessutom en våg. Vill ju försöka hålla koll på vikten nu när jag har ändrat mina matvanor. Hittills funkar allt super med maten!

Vi blev kvar länge i stan, vi mötte upp mormor som ville bjuda oss på lunch/fika. Mysigt.

När vi kom hem gick jag ut på en promenad med Carro. Kallt... Men härligt att komma ut på en liten runda! Kanske inte världens längsta, men 20 minuter promenad om dagen duger gott och väl.

Sen var det dags att göra middag, äta med grabbarna, diska och dona lite.

Elias tittar på barnprogrammen men somnar nog snart. Han var riktigt trött och grinig idag efter dagis! Själv tänkte jag ta en dusch och tvätta håret. Sedan blir det soffmys för oss vuxna :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0