dags att prova något nytt...

Godmorgon! Här gjorde vi morgon kl.06:00 hela familjen, för första gången på väldigt länge... Men det gick bra!

Jag tänkte lägga mig och sova någon timme till när dom hade åkt, men jag kunde inte somna om.

Har istället legat och surfar runt bland lite nya vanor! Min mage har mått lite si sådär den senaste tiden... Jag brukar aldrig ha problem med magen, men så kan jag nästan inte säga nu längre. Den kan strejka lite då och då. Vilket känns väldigt ovanligt för mig som varit bortskämd med en fungerande mage i en herrans massa år...

Men det är bara att acceptera! Ska prova att äta lite annorlunda än vad jag gjort nu. Ska prova i en vecka först och se hur det artar sig. Någon stor skillnad på maten blir det inte, ska bara tänka lite extra vissa gånger, prova lite andra livsmedel och inte äta "onödigt".

Och i samband med promenader så hoppas jag att detta ska sätta fart på magen! Sen gör det ju inget om något kilo försvinner... Men huvudsaken att jag känner att magen och kroppen fungerar bra.

Nu har jag morgonmys med tända ljus framför teven. Har skrivit en handlingslista som jag ska åka och beta igenom så fort Ica öppnar. Spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0