dags att krypa ner i sängen...

Eftermiddagen och kvällen har gått i ett rasande tempo! Tänkte att jag kanske skulle få liiiite gjort, men nej.

Det blev iallafall en halvtimmes bungy-promenad. Kallt och skönt. Sedan försvann kvällen framför teven, framför iphonen, framför disken och i duschen... Nu är ju klockan helt plötsligt mycket.

Jag ska bädda ner mig i sängen och försöka somna så fort som möjligt. Klockan ringer 04:00 imorgon för ett fm-pass, så varje minut med sömn är viktig!

Efter jobbet ska jag träffa en efterlängtad vän, nämligen LINNSAN! Hon är hemma från Stockholm! Det känns som att det var en evighet sedan... Vi har mycket att prata om nu! Både tråkigt och roligt. En kaffe på nått mysigt ställe så är vi på banan sen! Längtar!

Men nu ska jag lägga mig och försöka sluta mina blå, grå, gröna, whatever... ögon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0