bungypump med bra musik...

Nu är jag precis hemkommen efter en skön powerwalk med mina bungypump's. Det var nog tur att jag hade stavarna med mig, för jäklarns vad halt det var. Rena rama isgatan!

Älskar verkligen att gå med dessa stavar. Det känns att det "ger mer" än en vanlig promenad, och det känns peppande!

Ikväll gick jag med Nikola Sarcevic i hörlurarna. Åååh, blir alldeles nostalgisk. Det var så längesedan jag lyssnade på honom... Funkade jättebra att gå i takt med låtarna också!

Annars så har det varit en slapp och skön dag, såhär i början av året. Brorsan och Mattias var i Bobygda hos min morfar och skottade tak. Själv satt jag och löste korsord hela dagen med svärmora.

När grabbarna var klar kom dom också dit och käkade mat. Efter det så åkte vi allehopa till Bjuråker, där brorsans svärföräldrar bor. Drack kaffe och satt och pratade ett litet tag innan vi åkte hem till Forsa igen.

Sen har det inte blivit så mycket mer. Kollat lite på skidor, tagit reda på lite tvätt osv...

Nu blir det en dusch och hopp i säng. Klockan ringer 04:00 imorgon, dags för ett fm-pass på jobbet. När jag slutat tänker jag uträtta lite ärenden på stan, sen hem och städa, kaaanske att julgranen ryker?! ;-)



Kommentarer
Frida

Ja jag vill också att granen ska ryka snart!Funderar faktiskt på att städa bort julen imöra!

2013-01-01 @ 22:49:50
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0