att vara ute i det sköna...

Imorse kom som sagt mormor hit och drack kaffe innan vi begav oss ut. Vilken promenad det blev, superhärligt. Visst var det kallt, men 45 minuter stavgång i strålande sol gjorde oss varma.

Sedan stannade vi till hos morfar som bjöd på kaffe. Där blev vi ett bra tag. Sedan svängde vi in en snabbis hos Mattias och Frida. Följde sedan med mormor hem, lunchade och donade lite.

Härlig dag! Tur att jag hann städa badrummet och vika tvätt imorse, för nu när jag precis kommit hem är ju klockan snart middagsdags!

Spagetti och köttfärssås för grabbarna. Och en liten specialare till mig. Sen får vi se hur eftermiddagen blir. Känner mig lite bättre nu än imorse. Det är jobbigt att sluta med en massa beroenden... ;-)

I brist på bilder lägger jag upp dom senaste från Instagram:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0