trött efter en fartfylld dag...

Idag har det varit en bra dag på jobbet, lagomt mycket av allt. Mot slutet var det så lugnt så vi kunde sitta ner och äta mat. Hade ju soppan som jag kokade ihop imorse med mig, den var faktiskt helt OK god.

Efter jobbet åkte jag till mamma och pappa. Var jättetrött och inte alls sugen på att träna... Men jag tog mig i kragen och körde 1 mil på crossen + lite styrka. Härligt! Sedan duschade jag och tvättade håret där innan jag åkte hem. Lovely... Man ångrar sällan att man tränat :-)

När jag kom hem slängde jag in en maskin tvätt, donade lite, beställde nytt ica-kort, gjorde kvällsfika och sjönk ner i soffan.

Nu ligger vi i sängen. Trött trött... Hoppas jag somnar fort. Klockan ringer nämligen 04:20, ett förmiddagspass med Karin väntar! Sen borde jag verkligen åka hem och dammsuga denna dammiga lägenhet ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0