stor blomma i liten kruka...

Usch och fy, det är inte roligt att vara Brynäsare just nu... Det går riktigt tungt. Nya tag nästa match.

Jag har även hunnit köra lite på crosstrainern. Jag körde bara 20 minuter ikväll, i periodpausen, men ökade på motståndet istället. Slutkörd och härlig i kroppen efter en dusch...

Imorgon har vi Fredag igen! Jag och Elias har inget speciellt planerat. Funderar på om vi ska hälsa på hans farmor och farfar en sväng på förmiddagen? Annars får vi se vad vi hittar på. Det blir nog en bra dag!

Visar en halvdålig insta-bild på blomman jag köpte idag. STOR och fin! Den ser nästan ut som en riktig faktiskt. Dock måste jag köpa en ny kruka, den vi har nu är på tok för liten :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0