semlor hit och semlor dit...

Phew! Hemma efter en av årets körigaste dagar på jobbet. Tusentals semlor hit och dit...

Men det har gått superbra! Jag och Karin var ett bra säljteam där uppe medan tjejerna bakade som tokar där nere i bageriet. Mathias, en av mina chefer, gjorde även sin årliga arbetsdag, haha.

Egentligen skulle jag ha jobbat eftermiddag idag, men jag hade fått fel schema och var totalt inställd på att jobba förmiddag (som det stod). Turligt nog kom vi på att det hade strulat till sig, och jag fick jobba förmiddagen som jag var inställd på. TUR! Vi ska ju nämligen på hockey ikväll.

Ligger och försöker vila lite på soffan nu... Har lagat mat, skottat och diskat sedan jag kom hem. Väntar på herrn nu bara, sen hämtar mamma & pappa upp oss när han ätit klart. Så rullar vi till Gävle! Hoppas på Brynäsvinst...

Imorgon jobbar jag eftermiddag. Så då kan jag unna mig sovmorgon efter ett gäng tidiga mornar. Härligt :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0