och vart kom den ifrån?!

Igår när vi skulle gå och lägga oss var det nånting som hände med mig... Kramp i magen, ont i kroppen, frossa, ledvärk, huvudvärk osv osv osv. Jag fick en febertopp helt enkelt. Vart fasen kom den ifrån?! Har känt mig frisk hela veckan och även hela dagen igår. Men ja, hela kvällen och natten hade jag feber.

Idag känner jag mig alldeles svag, och huvudet dunkar fortfarande. Tur att jag är ledig och att helgen börjar = vila från träning.

Har legat här i sängen hela morgonen och ligger fortfarande. Funderar på hur jag ska orka kliva upp... Skulle behöva åka och köpa en present till mormor som fyller 65 i helgen. Skulle även behöva rensa ur min garderob som ser ut som ett bombnedslag. Vi får se vad det blir av den här dagen helt enkelt. Hoppas jag blir piggare och fri från huvud/nackvärken...

Trevlig helg :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0