lite inredningsinspiration...

Ja, jag är ju sugen på att få in lite färger här hemma. Jag har ju varit inne i en period nu när ALLT ska vara vitt, svart, enkelt och minimalistiskt. Det där "lull-lullet" och det romantiska som ChabbyChick innebär har aldrig riktigt varit något för mig. Pastellfärger är inte heller "jag".

Men en stil som jag alltid tyckt mycket om är den varma, mustiga och persiska stilen. Inte indiskt med paljetter och sådär, men just dom där varma färgerna som kan kompensera mitt svarta, vita och träfärgade hem.

Fast jag vill nog ha en liten blandning av allt när jag tänker efter... Vitt, svart, slitna möbler, persiskt, industriellt, varmt, fjällstuga och... ja - en egen stil helt enkelt.

Det kommer nog ta ett tag innan jag blir helt nöjd. Många loppis-turer! Sen är det ju inte omöjligt att jag ångrar mig och gör allt svart/vitt igen. Jag känner mig själv vid det här laget ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0