kastat och köpt "nya" jeans...

Jag mår bättre! Hallelujah. Febertoppen igår måste ha varit en kombination av trötthet, utmattning, dåligt matintag och att jag slappnade av totalt efter 7 ganska intensiva arbetsdagar varav 5 av dem var tidiga morgonpass. Skönt att jag mår bättre. Fredagen till ära!

Jag har tagit mig i kragen och rensat ur min garderob idag. Tycker inte det var längesedan jag gjorde det? Ändå fyllde jag en hel ikea-kasse som jag skänkte till Röda Korset.

Det absolut bästa med utrensningen var att jag fick göra mig av med 5 par jeans för DOM VAR FÖR STORA!!!

Wihoo vilken rolig känsla! Och jeanslegginsarna som legat längst in i garderoben "utifall jag nångång skulle lyckas klämma ner röven i dom" passade perfekt, hihi. Dock har jag bara 4 par jeans kvar nu... Men jag gick ju som sagt på RK nyss och lämnade klädkassen, då passade jag på att ta en runda där inne också. Hittade ett par jeans, exakt lika som ett av paren jag var tvungen att rata, fast dessa var två storlekar mindre. Kunde jag ha dom? JA! Köpte jag dom för 10 kronor? JA! Löjligt lycklig!

Nu är jag hemma igen, har slängt in en maskin tvätt och gått igenom lite räkningar.

Snart är det dags att börja med maten, det blir nånting med kyckling idag. Sen får vi se hur resten av dagen/kvällen blir. Skulle vilja träna, trots att jag var dålig inatt, men vi får se. Annars blir det väl bara en myspyskväll med Mattias! Härliga lediga Fredag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0