ja, ikväll blir det lyxmat...

Bra Fredag! Mötet gick fint som vanligt, får sånna galna idéer för framtiden när jag är där! Får spinna vidare...

På vägen hem skulle det handlas. Valde Ica Håsta för en gångsskull, har fortfarande mardrömmar från förra Fredagen vi handlade på Maxi - haha.

När jag kom hem slängde jag in en tvätt och började baka. Eftersom jag aldrig brukar lyckas med mina bakverk så skulle jag självklart inte lyckas idag heller... Vad trodde jag?! Det blev inte alls som jag tänkte, men vi får se om det går äta ändå, trots ett gräsligt utseende.

Snart är det dags att njuta av riktig lyxmat. Vi har beställt från Route 84, så om drygt en halvtimme ska vi möta upp Micke och Åsa där. Sen åker vi hem hit och mumsar. Jag ska unna mig "riktig" mat för första gången på 3 veckor. Jag njuta till 100% av allt onyttigt ikväll, och hoppas på att jag inte får ångest...

Trevlig Fredag på er! Det ska vi ha här hemma med god mat, godis, mys, skratt och sällskapsspel :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0