favorit, amanda schulman...

Jag vill vara som Amanda Schulman! Nästan. Hon är sjukt vacker, klok, rolig och allt det där... Men jag tänker mest på hennes hem nu. Hon har allt som inte jag har! Som flera olika färger på kuddarna i soffan till exempel. Det vill jag också (kunna) ha?!

Jag måste jobba på det här. Jag måste slappna av mer när det gäller inredning, färg och form här hemma... Jag vill byta allt stramt och stelt mot avslappnat och mysigt. Färg. Mera mera! Jag älskar ju färg annars, men har aldrig vågat inreda med det...

Operation: fixa och färga hemma!

Jag tror det blir en loppisrunda imorgon efter min lilla "jobbintervju", hoppas på en lyckad dag x2.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0