ett mysig marykay-party...

En mysig Onsdag börjar lida mot sitt slut. Dagen har varit bra med fina fynd, städning, skidor och solskenspromenad. Kvällen avrundades fint med ett MaryKay-party.

Marlenes mamma Karin kom hit och hade "klass" med oss. Mamma, Monica, mormor, Carro, Frida och hennes syster Anna var här! Så trevligt!

Ansiktsrengöring, skratt och fika. Mys! Jag köpte inget den här gången, men jag fick ju välja en produkt för att jag varit värd för partyt. Valde en ny fuktkräm till Timewise-serien, perfekt då min börjar ta slut...

När alla gäster hade gått hem sjönk jag ner i soffan och tittade på Mia på Grötö.

Men nu är det snart dags att krypa ner i sängen. Mattias kom nyss hem från kvällsfisket han också. Imorgon ska jag in på ett möte på förmiddagen, sedan ska jag träna (längtar efter crosstrainern!) och pyssla lite här hemma bara. Njuta av ledigveckan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0