en trevlig kväll med besök...

Tisdagen börjar lida mot sitt slut. Det har varit en bra, ledig dag! Nöjd med kylskåpsstädningen imorse, det kommer jag leva länge på - haha.

Efter promenaden med Carro tog jag en varm skön dusch. Mattias gjorde middag som vi åt framför teven, inbland får man göra så. När vi hade ätit upp slöade vi ett tag i sofforna innan jag tog tag i diskberget.

Placerade Mattias i soffan framför tevespelet, lugnast så, sen kunde jag dona bäst jag ville här hemma hehe.

Vek tvätt, slängde in en ny maskin (wiho, har en tom tvättkorg nu!), städade badrummet och pysslade med lite annat. Skönt eftermiddags-göra.

När hockeyn började kom Frida och Mattias hit för att kolla med oss. Kaffe, skratt och 1 poäng till Brynäs. Hade dock suttit fint med en 3:a ikväll... Nåväl. Innan dom gick hem spelade vi lite sällskapsspel också. Cluedo! En riktig rysare vart det ;-)

Nu är det hopp i säng som gäller. Imorgon väntar en rolig dag! Det är bland annat Mary Kay-party här hemma på kvällen!

....Pallen jag köpte får vara som den är, struntar i att måla den vit. Vilken hög-oddsare va?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0