en trevlig fredagskväll...

Fredagskvällen börjar lida mot sitt slut... Vi har haft det riktigt trevligt här hemma, även om sista sällskapsspelet framkallade jävulska tävlingsinstinkter hos vissa ;-)

Maten var god! Men såhär i efterhand ångrar jag mig... Helt sjukt, jag vet. Men jag åt upp all mat, och tog till och med effterrätten jag bakade. Vilken sockerchock! Jag som varit utan socker så länge nu... Sitter i soffan med världens yrsel och tryck över bröstet nu. Det riktigt snurrar i huvudet. Obehagligt! Kan det vara för sockret och en uns av ångest tro? Inte bra...

Ska krypa ner i sängen och försöka sova bort det. Hoppas att den här natten ger mig mer sömn än natten som var.

Vi tar nya tag imorgon! Ledig lördag.

Visar en bild på dom ljuvliga tulpanerna som Åsa och Micke hade med sig. Såå fina! Älskar att ha färska blommor på bordet till helgen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0