en riktig hitte-på-soppa...

Oj vad skönt det var att sova ut imorse. Jag måste har sovit som en stock, vaknade inte ens när Mattias åkte till jobbet. Men jag var väl trött helt enkelt, behövde den där sömnen!

Vi kom hem sent inatt... Matchen gick till straffar, Brynäs förlorade och det var hemskt snöoväder på hemvägen. Så det var en lång bilresa hem. Men det var kul att få komma ner till Gävle och se Brynäs igen!

Låg och halvsov på spikkudden imorse ett bra tag innan jag klev upp och bestämde mig för att koka ihop en soppa av något slag. Det blev en riktig hitte-på-soppa som just nu står och puttrar på spisen.

Då kan jag äta lunch, ta med till jobbet och äta innan jag slutar (så jag orkar träna direkt när jag kommer hem) dessutom så slipper Mattias ställa sig och laga middag till sig själv när han kommer hem från jobbet. Win-win! Hoppas den blir god bara...

Nu ska jag ställa mig och diska, göra mig iordning och småplocka lite innan det är dags att bege sig till jobbet :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0