en lyckad secondhand-dag...

Onsdag! Solen skiner och det droppar från taken, lovely. Humöret är på topp!

Imorse tog jag en liten sovmorgon till 9 ungefär. Klev upp, åt frukost, tittade på teve och sedan tog jag tag i dagen på allvar.

Körde ett varv med dammsugaren, torkade golven och dammade lite. Så nu är det fräscht och fint här hemma igen! Och det är väl tur, för när det är såhär soligt väder så brukar ju dammtussarna synas lite extra ;-)

Sedan var jag och Frida till Röda Korset. Oj vad vi fyndade! Jag köpte blandat annat en stor fin lampa, blåa fina glasprydnader och en cool hemtelefon. Vi har ju haft ett hemnummer i evigheter, men ingen telefon... Nu kan man äntligen nå oss på 0650-553828 om man känner för det.

Är supernöjd med dagens fynd. En riktigt lyckad secondhand-dag! Vi avrundade sedan RK-besöket med att dricka en varsin kopp kaffe. Mysigt att sitta där med alla gulliga tanter, hihi.

Nu är jag hemma igen, har kollat på den spännande skidåkningen och pysslat med fynden.

Ska alldeles strax ta med mig stavarna på en promenad. Fylla kroppen med motion, friskluft och solsken :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0