en härlig, ledig lördag...

Här blev det en sovmorgon till klockan 11:15 ungefär. Jag råkade visst fasta framför The sims inatt. Tyckte att jag började bli extremt trött. Tittade på klockan som visst hade hunnit bli 03:30... Oops!

Förmiddagen var lugn. Vi åt frukost, tittade på skidor och gjorde oss redo för dagen. Sedan drog jag av sängkläderna, hängde ut täckena på vädring och stoppade in alla innerkuddar i tvättmaskinen. Allt för längesedan jag tvättade dem...

Mitt på dagen åkte vi till stan. Fixade present till mormor, köpte lite annat nödvändigt och tog en mysig Lördagsfika på Tewes. Myspysdag!

När vi kom hem började jag med maten. Vi åt stekt lax, klyftpotatis, vitlökscremefraiche och sallad idag. Mums!

Nu är det hockey som gäller. Frida och Mattias är här, skulle ha varit nere i Gävle och tittat idag också ju... Menmen. Mysigt här hemma med. Kaffet är klart, och till det bjuds det på nougat-kaka. Kanske blir lite sällskapsspel sen också!

Härlig Lördag som avslutas med att krypa ner i en renbäddad säng :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0