en fredagkväll hos F & M...

En Fredagkväll hos Frida och Mattias blev det för oss! Även Peter/Skåne/Rögle är här. Kaffe, sällskapsspel, bus med hunden Freja som dom är hundvakt till och lite annat mys. En helt lagom kväll.

Trots att jag är lite sisådär i magen. Får jävulska kramper ibland och yrsel-attacker... Vet inte vad det är med mig?! Jobbigt är det iallafall.

Kan det vara så att jag är känslig mot sånt jag inte ätit nu på en månad? Tog två vanliga mackor till frukost imorse. Och har ätit chips och lite annat som innehåller socker. Kanske kroppen blir chockat eftersom magen är ovan? Hoppas det, så det inte är nå annat tok.

Nyss var jag och Frida ute med Freja på en skön kvällspromenad, härligt. Sen kanske vi ska titta på en skräckis och spela ett nytt Buzz-spel.

Imorgon är jag ledig, wiho! Vi sks till stan och köpa present till mormor. Sen är det hockey!

Skön ledig helg. Dessutom upptäckte vi att vi har The sims installerat på dator. Det hade jag totalt glömt?! Så får jag tråkigt så vet jag vad jag ska göra, hehe.

Men nu ska jag vara lite social här :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0