en förmiddag på hemmaplan...

Vilka mysiga mornar jag och Elias har haft nu, tre dagar i rad. Vi sover länge tills vi är helt utvilade, mellan 8 och 9 ungefär. Lyx... Äter frukost, tittar på barnprogram, gör oss redo för dagen och busar lite!

Denna morgon har sett likadan ut. Vi bara myser! Jag har även hunnit vika ren tvätt och donat lite medan Elias leker kök i sitt rum. Vilka soppor han bjuder på! Den senaste jag fick smaka innehöll sallad, kött, katt och kamera. Mmmm!

Mitt på dagen ska vi åka till stan. Jag ska jobba ett em-pass, börjar 13:00. Så vi ska möta upp Mattias på parkeringen och byta bilar. Han får jobba halvdag idag bara. För sedan ska Mattias och Elias åka på 2-årskontroll. Spännande!

När jag har slutat jobba ska jag träna på Norrvägen. Sedan blir det dusch, hårtvätt och hem och mysa bara. Hoppas på en bra dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0