en fartfylld arbetslördag...

Idag trodde jag att det skulle bli lugnt på jobbet... Helgen före lön, hyffsat väder ute och massa skidåkning på teven. Der brukar innebära lite folk hos oss, men ack så fel jag hade. Det var full rulle. Fast det är skönt, för då går tiden fort.

När vi hade stängt kollade vi på skidor samtidigt som vi städade, mys!

Grabbarna har varit i Bobygda medan jag har jobbat. Jag är uppe på Norrvägen och väntar på dom nu. Vi ska titta på hockey och äta semlor. Mmm!

Sedan ska vi hem och bara Lördagsmysa. Har lovat Elias att poppa popcorn, igår när vi skulle göra det så fick vi strömavbrott sen glömde vi bort det. Men ikväll blir det popcorn-mys framför teven!

Känner mig sjukt trött... Så det ska bli gott med kaffe och semla nu. Bara grabbarna kommer hit snart så jag inte somnar :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0