en bra dag på jobbet...

Imorse mådde jag betydligt bättre när jag åkte till jobbet än vad jag gjorde i Tisdags... Allt flöt på bra, och tiden gick fort. Dessutom slutade jag redan kl. 11:00 så det var ju skönt.

Efter jobbet blev det en liten loppisrund, hittade lite ljuslyktor, sen drack jag kaffe hos mormor.

När jag kom hem tog jag ett varv med dammsugaren och skurmoppen. Behövligt kan man säga! Men nu är det rent och fräscht här hemma. Hade även fått mitt tvättmedel som jag beställt. Så nu har vi så vi klara oss i 1,5 år. Bra!!

Nu ska jag få i mig lite yoghurt, sedan ska träningsväskan packas! Jag ska nämligen på spinning med mamma. Jag vet inte huuuur länge hon har tjatat på att jag ska följa med?! Så nu är det dags. Kan mamma så kan jag!

Avslutar med ett stort GRATTIS till Elias, Johanna och Anders som har fått en gullig lillasyster till familjen! Tänk att Elias är storebror nu :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0